با این ورزش های ساده خوش اندام شوید

0 

یکی از مدل های آمریکایی به نام سیندی کرافورد چند ویدیوی ورزشی منتشر کرد که بسیار موفقیت آمیز بود. تمرین ها بسیار ساده و موثر بودند و هیچ نیازی به تجهیزات خاصی هم نداشتند. بدونیم تصمیم دارد این ورزش ها را همراه با تصاویر به شما نشان دهد. فراموش نکنید که قبل از انجام این ورزش ها بدن را حسابی گرم کنید تا هیچ آسیبی به بدن نرسد.

اسکوات: زانوها به سمت بیرون

بیاید تمرین را با ورزش پاها شروع کنیم. پاها را کمی بیشتر از عرض شانه ها باز کنید. انگشت های پا به سمت بیرون باشد. ۱۰ مرتبه اسکوات عمیق بزنید. می توانید دست ها را روی کمر قرار دهید.

لانجز

ورزش سلامتی

یکی از ساده ترین و موثرترین ورزش ها برای پاها ورزش لانجز است. این ورزش را ۱۰ مرتبه تکرار کنید.

اسکوات: نشسته روی صندلی

خوش اندام

پاها را به عرض شانه ها باز کنید و دست ها را روی کمر قرار دهید. تصور کنید می خواهید روی صندلی بنشینید. ۱۰ مرتبه این تمرین را تکرار کنید و سپس ۱۰ مرتبه لانجز تمرین کنید.

اسکوات: پاها چسبیده به هم

خوش اندام

پاها را به هم بچسبانید و ۱۰ اسکوات بزنید. بلافاصله ۱۰ مرتبه لانجز تمرین کنید.

شنای نیمه

ورزش

کمی هم سینه و شکم را ورزش بدهیم. دست ها را به عرض شانه ها روی زمین قرار دهید و در ۲ ست ۱۰ مرتبه ای شنای نیمه تمرین کنید.

دراز و نشست نیمه

ورزش

زانوها را خم کنید. دست ها را پشت گردن قرار دهید و در حالیکه کمر روی زمین قرار دارد ۲۰ مرتبه دراز و نشست نیمه بروید.

دراز و نشست کامل

ورزش

دراز بکشید، زانوها را خم کنید و دست ها را پشت سرتان قرار دهید. سپس ۲۰ مرتبه دراز و نشست کامل بزنید.

ورزش شکم

ورزش

پای راست را روی زانوی چپ قرار دهید. دست راست یا روی زمین باشد یا روی شکم و دست چپ پشت سر. آرنج دست چپ را به زانوی دست راست نزدیک کنید. این ورزش را ۲۰ مرتبه تکرار کنید.

ورزش پا

ورزش

این ورزش برای عضلات پایین شکم مناسب است. دراز بکشید و دست ها را روی زمین قرار دهید. ۲۰ مرتبه پاها را بلند کنید.

اگر برنامه غذایی متعادل داشته باشید و مرتب این ورزش ها را انجام دهید خیلی زود به بهترین اندام دلخواهتان می رسید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Comments are closed.