سال جدید چه تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنیم؟

0 

معمولا با شروع سال جدید اهداف و برنامه جدیدی هم برای تغییر و سبک زندگی بهتر در نظر می گیریم. امسال می خواهیم این تغییرات را در سلامت و تندرستی ایجاد کنیم. اگر شما هم همین تصمیم را دارید این موارد را در سال جدید وارد برنامه روزانه خود کنید.

یک بار در هفته پیاده روی کنید

هر هفته یک بار به مدت ۳۰ الی ۶۰ دقیقه پیاده روی کنید. نیاز نیست برای پیاده روی طول مسیر را تعیین کنید. هدف این است که از خانه بیرون بروید و کمی ورزش کنید.

یک بار در روز موبایل را خاموش کنید

اگر روزانه یک ساعت از وقت با ارزش تان را به پیام دادن ایمیل فرستادن یا چرخیدن در شبکه های اجتماعی نگذرانید احساس بهتر و روحیه شاداب تری خواهید داشت.

یک برنامه روزانه و شبانه آرام بخش داشته باشید

به چیزهایی فکر کنی که در طول روز  (به عنوان مثال آرایش کنید و یا یک قهوه دلچسب بنوشید) و در شب هنگام باعث آرامش شما می شود (به عنوان مثال شمع روشن کنید یا دو صفحه کتاب بخوانید) و این برنامه ها را به عادت های روزانه و شبانه خود تبدیل کنید. با تکرار این کارها روزتان را خوب شروع می کنید و هم شب ها خواب آرامی خواهید داشت.

هر روز یک کار  خوب برای دیگران انجام دهید

تکرار یک روتین روزانه کسل کننده است اما می توانیم با انجام یک کار خوب برای دیگران زندگی را لذت بخش تر کنیم. مثلا برای همکارتان یک فنجان قهوه درست کنید یا در را برای کسی باز نگه دارید یا هنگامی که از خیابان رد می شوید لبخند بزنید. این کارهای کوچک و محبت آمیز زندگی را بسیار لذت بخش تر از آن چیزی که هست می کنند.

در اینستاگرام دوست تان دیدگاه بنویسید

این کار که در واقع یک حرکت مفید اجتماعی است هم آسان است و هم دوست داشتنی. هر وقت پست دوست تان را می بینید و احساس خوبی نسبت به عکس او دارید این احساس را پیش خودتان نگه ندارید و آن را زیر پست او بنویسید. با این کار هم او احساس خوبی پیدا می کند و هم شما یک احساس کاملا دو طرفه.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Comments are closed.