اسپری موبر کازانوا مدل SC حجم 135 میلی لیتر

معرفی محصول سپری موبر کازانوا اصل مدل rose با برخورداری از کیفیت بالا و با داشتن رایحه گل رز برای […]

معرفی محصول

سپری موبر کازانوا اصل مدل rose با برخورداری از کیفیت بالا و با داشتن رایحه گل رز برای از بین بردن موهای بدن بسیار مؤثر است. این محصول احساس سوزش و التهاب را بر روی پوست ایجاد نمی‌کند. شما می‌توانید به راحتی از این محصول برای تمامی نواحی بدن و حتی زیر بغل و ناحیه تناسلی استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این اسپری این است که موها را در سطحی پایین‌تر از تیغ قطع می‌کند؛ لذا موها کمی دیرتر در می‌آیند و برخلاف تیغ، نوک موها پس از اصلاح تیز و زبر نخواهند شد.

جزئیات محصول

نوع عصاره

گل رز

مناسب برای

بانوان و آقایان

راهنمای استفاده

استفاده از این موبر یک روش کاملاً بی‌خطر، آسان و معمول می‌باشد و شما را برای مدتی طولانی از شر موهای زائد خلاص کرده و پوستی صاف و نرم به شما می‌دهد. روش مصرف: برای استفاده از این محصول ابتدا محل مورد نظر را که می‌خواهید اسپری کنید، به‌طور کامل خشک نمایید. آن را طوری اسپری کنید که به ریشه مو‌‌ها برسد؛ تا جایی که از آن کاملاً نتیجه‌ی مطلوب را مشاهده کنید. مدت زمان تأثیر گذاری این این محصول ۷ دقیقه است، امّا اگر موی محل مورد نظر شما ضخيم است مدت زمان بیشتری حدوداً ۱۰ دقیقه صبر کنید. در پایان اسپری را با آب ولرم از سطح پوست خود شستشو داده و صاحب پوستی صاف و درخشان شوید. توجه: قبل از استفاده از این محصول، ابتدا کمی از آن را روی قسمتی از پوست بدن خود تست کنید؛ تا مطمئن شوید که حساسیتی روی پوست ایجاد می‌کند یا نه، در صورت احساس سوزش شديد فوراً آن را با آب شستشو دهيد.

سایر توضیحات

بوی ملایم مؤثر و بدون درد تضعیف ریشه مو ضد التهاب پوستی مناسب برای انواع پوست مخصوص مو‌های زائد جلوگیری از زبر شدن موهای اصلاح شده اثر گذاری عالی در از بین بردن موهای زائد بدن قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان

کالا های مرتبط