اسپری مو دوفاز اربن کر مدل monol oil & ylang ylang حجم 200 میلی لیتر

معرفی محصول یکی از مشکلاتی که امروزه برای بانوان ایجاد می شود آسیب رسیدن به موها پس از رنگ کردن […]

معرفی محصول

یکی از مشکلاتی که امروزه برای بانوان ایجاد می شود آسیب رسیدن به موها پس از رنگ کردن های مکرر و استفاده از دستگاه های حرارتی مانند: سشوار ، اتو مو و… می باشد. که ساختار موها را ضعیف و شکننده می کند و باعث می شود زیبایی و شادابی اولیه خود را از دست بدهند. و با ایجاد موخوره، شکستگی، کدری و زبری در موها جذابیت و خوش حالتی آن از بین می رود . در ادامه با ما همراه باشید تا با معرفی اسپری دو فاز روغن مونویی و یلانگ یلانگ حاوی فیلتر UV اربن کر شما را با یکی از با کیفیت ترین محصولات م …

جزئیات محصول

حجم

۲۰۰ میلی‌لیتر

راهنمای استفاده

استفاده از این محصول بسیار ساده و راحت است و کافی است ابتدا بطری را به خوبی تکان دهید و در مرحله بعد آن را روی موهای مرطوب خود به صورت یکنواخت اسپری کنید. و با شانه به خوبی روی موها ماساژ دهید و در نهایت آن را آبکشی نکنید .

کشور مبدا برند

ترکیه

شماره مجوز

ترکیبات

بدون پارابن

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

سازگار با موهای

آسیب دیده

انواع مو

ویژگی‌ها

بازسازی کننده

تثبیت کننده رنگ مو

ترمیم کننده

تقویت کننده

محافظت کننده

سایر توضیحات

یژگی های اسپری دو فاز روغن مونویی و یلانگ یلانگ حاوی فیلتر UV اربن کر از بین برنده خشکی موهای رنگ شده جلوگیری از تغییر رنگ موها جلوگیری از شکستگی و ایجاد موخوره جلوگیری از آسیب های رنگ کردن موها دارای فیلتر UV در برابر اشعه مضر خورشید فاقد مواد مضر و شیمیایی مثل : پارابن،آمونیاک و… دارای روغن یلانگ یلانگ و روغن مونویی اگر شما هم به دنبال یک محصول با کیفیت برای مراقبت از موهای رنگ شده خود هستید و می خواهید از ایجاد موخوره و شکستگی در موها جلوگیری کنید و نمی دانید از چه محصولی استفاده کنید تا بهترین بازدهی را داشته باشد ، پیشنهاد پاپیون برای شما عزیزان استفاده از اسپری دوفاز روغن مونویی و یلانگ یلانگ حاوی فیلتر UV اربن کر می باشد.

کالا های مرتبط