اکتان بوستر دکتر نیکرو مدل Dr.Fast V700 حجم 700 میلی لیتر

معرفی محصول اکتان بوستر یا به‌اصطلاح مکمل‌ بنزین محصولی کاملا متفاوت از‌محلول انژکتور شوی است که برای مصرف دوره‌ای و […]

معرفی محصول

اکتان بوستر یا به‌اصطلاح مکمل‌ بنزین محصولی کاملا متفاوت از‌محلول انژکتور شوی است که برای مصرف دوره‌ای و صرفا از هر چند هزار کیلومتر نیاز به استفاده دارد. اکتان افزاها برای حفظ کارایی مطلوب و نزدیک شدن به اعداد اعلامی کمپانی همواره و در هر بار سوختگیری متناسب با نیاز فنی خودرو اضافه می‌شوند و مانند هر ماده‌ی دیگری در صورت کیفیت و ترکیب نامناسب می‌توانند بی‌اثر یا حتی آسیب رسان باشند. لذا تهیه ترکیبی که نه صرفا به هدف افزایش قدرت بلکه تداوم عملکرد نرمال در کنار حفظ عمر قطعات، …

جزئیات محصول

حجم

۷۰۰ میلی‌لیتر

بازه حجم

۵۰۱-۷۵۰ میلی‌لیتر

مناسب برای خودرو

پژو ۲۰۰۸

اس دبلیو ام G۰۱

آلفارومئو جولیتا

آلفارومئو میتو

ام جی

ام جی ۵۵۰

ام جی ۶

ام جی GS

ام جی GT

آئودی Q۵

بنز ۳۵۰

بنز C۲۰۰

بنز C۲۵۰

بنز C۳۰۰

بنز C۳۵۰

بنز CL۵۰۰

بنز CL۶۰۰

بنز CLS۵۰۰

بنز CLS۵۵۰

بنز E۲۰۰

بنز E۲۵۰

بنز E۳۰۰

بنز E۳۵۰

بنز GLA۲۰۰

بنز GLK۳۰۰

بنز GLK۳۵۰

بنز S۳۵۰

بنز S۴۵۰

بنز S۵۰۰

بنز S۵۵۰

بنز SLK۳۵۰

بی ام دبلیو ۱۲۵i

بی ام دبلیو ۲۲۰i

بی ام دبلیو ۳۲۰i-F۳۰

بی ام دبلیو ۳۲۳i

بی ام دبلیو ۳۲۳is

بی ام دبلیو ۳۲۵

بی ام دبلیو ۳۲۵i

بی ام دبلیو ۳۲۵Xi

بی ام دبلیو ۳۲۸

بی ام دبلیو ۳۲۸i-F۳۰

بی ام دبلیو ۳۳۰

بی ام دبلیو ۳۳۵

بی ام دبلیو ۴۲۰i-F۳۲

بی ام دبلیو ۴۲۸

بی ام دبلیو ۴۲۸i-F۳۲

بی ام دبلیو ۵۲۰

بی ام دبلیو ۵۲۳i-F۱۰

بی ام دبلیو ۵۲۸

بی ام دبلیو ۵۲۸i-F۱۰

بی ام دبلیو ۵۳۰i G۳۰

بی ام دبلیو ۵۳۵i

بی ام دبلیو ۵۴۰

بی ام دبلیو ۶۴۰i

بی ام دبلیو ۶۴۰i-F۰۶

بی ام دبلیو ۶۴۰i-F۱۳

بی ام دبلیو ۶۵۰i

بی ام دبلیو ۷۳۰Li

بی ام دبلیو ۷۳۰Li G۱۲

بی ام دبلیو ۷۴۰

بی ام دبلیو ۷۵۰i

بی ام دبلیو i۸

بی ام دبلیو X۱

بی ام دبلیو X۳-F۲۵

بی ام دبلیو X۳new

بی ام دبلیو X۴

بی ام دبلیو X۴-F۲۶

بی ام دبلیو X۵

بی ام دبلیو X۶

بی ام دبلیو Z۴

پژو ۴۰۷

پژو ۵۰۸

پورشه کایمن

پورشه ۷۱۸

پورشه ۹۱۱

پورشه باکستر

پورشه باکستر اس

پورشه پانامرا

پورشه کاین

پورشه کررا

پورشه ماکان

تویوتا GT۸۶

جک S۵

چری آریزو ۶

چری تیگو ۷

خودروهای دارای توربوشارژ

رنو تالیسمان

رنو کپچر

فولکس واگن بیتل

فولکس واگن پاسات

فولکس واگن توارگ

فولکس واگن چری تیگوان

فولکس واگن گلف

کیا اپتیما JF

کیا سورنتو

گریت وال هاوال H۲

گریت وال هاوال H۶

لکسوس GS/IS

لکسوس GS۲۵۰

لکسوس IS۲۵۰

لکسوس LX۵۷۰

لکسوس NX۲۰۰T

لکسوس RX۲۰۰

مازراتی کوپه

بنز CL۵۵۰

بنز CLK۳۵۰

بنز ML۵۰۰

بنز SLK۵۵ AMG

هایما S۵

هایما S۷

هیوندای سانتافه

هیوندای i۴۰

ولوو C۳۰

ولوو C۷۰

ولوو V۴۰

ولوو XC۶۰

ولوو XC۹۰

هیوندای سانتافهnew

سیتروئن DS ۳

شاهین

جک K۷

ریگان کوپا

لاماری ایما

دایون Y۵

پیکاپ کلوت

سورنتو UM

تیارا

بورگوارد BX۷

بورگوارد BX۵

سانگ یانگ رکستون G۴

سایر توضیحات

در گذشته موتورهای با راندمان حجمی بالا صرفا در محصولات اسپورت و مسابقه‌ای کاربرد داشت ولی طی دهه‌های اخیر با سخت‌گیرانه تر شدن قوانین مالیاتی و زیست محیطی، خودروسازان مبادرت به استفاده از تکنولوژی‌هایی مانند توربوچارج، سوپرچارج، پیشرانه‌های تراکم بالا و یا تزریق مستقیم برای انواع خانوادگی و اقتصادی نیز نمودند که بعضی موتورهای جدید را حساس‌تر و ناگزیر از مصرف دایم سوخت اکتان‌‌ بالا نمود. سوخت با اکتان نامناسب باعث ایجاد پدیده ناک (کوبش یا ضربه) حین کارکرد این موتورها میشود که باعث کاهش شدید عمر پیشرانه است. در صورتی که با تغییر برنامه (ریمپ) ECU، حتی توسط سازنده یا واردکننده، بتوان پیشرانه را با بنزین معمولی (که البته در اکثر نقاط ایران با کیفیت مطلوب و استاندارد قابل دسترس است) سازگار نمود، توان موتور به علت تغییر جرقه‌زنی و تراکم، افتی را شاهد خواهد بود که اکثرا به طبع مشتری سازگار نیست. اکتان بوستر یا به‌اصطلاح مکمل‌ بنزین محصولی کاملا متفاوت از‌محلول انژکتور شوی است که برای مصرف دوره‌ای و صرفا از هر چند هزار کیلومتر نیاز به استفاده دارد. اکتان افزاها برای حفظ کارایی مطلوب و نزدیک شدن به اعداد اعلامی کمپانی همواره و در هر بار سوختگیری متناسب با نیاز فنی خودرو اضافه می‌شوند و مانند هر ماده‌ی دیگری در صورت کیفیت و ترکیب نامناسب می‌توانند بی‌اثر یا حتی آسیب رسان باشند. لذا تهیه ترکیبی که نه صرفا به هدف افزایش قدرت بلکه تداوم عملکرد نرمال در کنار حفظ عمر قطعات، نیاز به انتخاب صحیح مواد و یک دوره طولانی آزمون دارد که توسط تیم دکتر نیکرو در یک بازه زمانی حدودا ۴ ساله و روی تعداد زیادی از موتورهای پر تراکم (کمپرس بالای ۱۰/۶)، پرخوران (توربو و سوپرچارج) و انواع تزریق مستقیم (GDI) بررسی، نظرسنجی و فرموله شده است. توصیه ما استفاده دایم از اکتان بوستر برای تمام پیشرانه‌های فوق‌الذکر در تمام شرایط کاری‌ است. متناسب با آب و هوا، ارتفاع و رطوبت محیط (عدد اکتان یعنی قابلیت تراکم‌پذیری بنزین در نقاط مرتفع، خشک و سرد بالاتر می‌رود) میتوان میزان اکتان‌ بوستر Dr. Nikro / Dr Fast افزوده شده را تا ۱/۵ برابر براحتی بالا برد.

کالا های مرتبط