سرم دور چشم بریلی مدل ویتامین سی حجم 17 میلی لیتر

معرفی محصول از آنجا که این سرم چشم همراه با رول طراحی شده است ، بنابراین سرم ویتامین C و […]

معرفی محصول

از آنجا که این سرم چشم همراه با رول طراحی شده است ، بنابراین سرم ویتامین C و چندین عصاره گیاهی می توانند از طریق غلتک چشم بهتر جذب پوست شوند. بنابراین دیگر نگران تیرگی زیر چشم نباشید ، سرم چشم ویتامین C می تواند به طور موثری رنگ پوست اطراف چشم را سفید و روشن کند. این سرم چشم با ماساژ غلتک چشم 360 درجه طراحی شده است ، بگذارید دستان خود را به راحتی حرکت کند و غلتک چشم ماساژ سطح اسپا را برای پوست چشم شما فراهم می کند ، به طوری که سرم چشم می تواند به راحتی جذب پوست شود ، و باع …

جزئیات محصول

راهنمای استفاده

نحوه استفاده بعد از تمیز کردن و تونر کردن ، مقدار مناسبی سرم چشم برداشته ، آن را به پوست اطراف چشم بمالید و به آرامی با نوک انگشتان پوست چشم را بزنید تا کاملاً جذب شود. ما توصیه می کنیم سرم چشم را دو بار در روز و شبانه روز استفاده کنید.

سایر مشخصات

از بین برنده تیرگی زیر چشم سفت کننده پلک چشم سرشار از ویتامین C خاصیت مرطوب کننده عالی مخصوص خطوط ریز و شلی پوست دور چشم دارای جذب سریع و بالا ماساژ غلتک چشم ۳۶۰ درجه نحوه نگهداری: آن را در مکانی خشک و خنک و دور از معرض تابش مستقیم آفتاب نگهداری کنید. (لطفاً از دسترس کودکان دور نگه دارید.)

شماره مجوز

۰۶۹۷۰۴۷۰۵۳۴۱۹۷

جنس محفظه

پلاستیک

نوع محفظه

رولی

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

ویتامین‌های موجود

C

حجم

۱۷ میلی‌لیتر

کالا های مرتبط