سرم دور چشم سسدرما مدل K-VIT حجم 30 میلی لیتر

معرفی محصول سرم دور چشم کاویت سسدرما محصولی است که شما را از شر سیاهی و کبودی دور چشم‎هایتان خلاص […]

معرفی محصول

سرم دور چشم کاویت سسدرما محصولی است که شما را از شر سیاهی و کبودی دور چشم‎هایتان خلاص می‎کند و سرعت بالایی که در از بین بردن آثار تیرگی دارد، آن را به یک محصول پرطرفدار تبدیل کرده است. سرم ضد تیرگی دور چشم کا ویت سسدرما دو خاصیت ویژه دیگر هم دارد که آن را منحصر به فرد کرده است. هم ضدلک است و به بهبود لک‎های زیر چشم که بر اثر نور خورشید یا بالا رفتن سن و یا بارداری ایجاد شده، کمک می کند و هم با خاصیت مرطوب کنندگی ‎‌اش دور چشم شما را نرم و مرطوب نگه داشته و مانع از ایجاد چروک م …

جزئیات محصول

راهنمای استفاده

سرم دور چشم sesderma را هر روز و شب به میزان بسیار کم، به زیر چشم خود بزنید. مراقب باشید که این سرم با چشم شما برخورد نداشته باشد. از حلقه دور چشم خود شرع کرده و در نزدیکی پلک پایین متوقف کنید.

کشور مبدا برند

لهستان

سایر مشخصات

– مناسب انواع پوست دور چشم: باعث شده هم پوست های چرب و هم خشک بتوانند از این محصول استفاده کنند. – ضد تیرگی دور چشم: این محصول به صورت تخصصی بر روی تیرگی های دور چشم عمل می کند. – مرطوب کننده دور چشم: به کاهش چروک دور چشم کمک زیادی می کند. – درمان لک هایی که در اثر تجمع رنگدانه های خونی بوجود آمده اند. – افزایش دهنده باز جذب خون.

شماره مجوز

۸۰۵۷۲۸۰۶۳۶۵۴۸۹۰۵

جنس محفظه

شیشه

نوع محفظه

پمپی

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

ویتامین‌های موجود

K

حجم

۳۰ میلی‌لیتر

کالا های مرتبط