سنسور اکسیژن مادپارت مدل 4134

معرفی محصول سنسور اکسیژن ۵۷ سانتی بوش مورد استفاده جهت پژو۴۰۵-پرشیا با موتور TU5باECUمدل BOSCHبا طول سیم ۵۷ میلی متر […]

معرفی محصول
سنسور اکسیژن ۵۷ سانتی بوش مورد استفاده جهت پژو۴۰۵-پرشیا با موتور TU5باECUمدل BOSCHبا طول سیم ۵۷ میلی متر و سوکت طرح ساژم با رنگ سبز می باشد. از نشانه‎ هاي عدم كاركرد اين قطعه، بالارفتن محسوس مصرف سوخت و كاهش توان موتور است به نحوي كه در پيمايش يكسان، خودروي داراي سنسور معيوب، به‌مراتب از سوخت بيشتري استفاده خواهد كرد. میزان کارکرد ۷۰ تا ۱۰۰ هزار كيلومتر می باشد. سنسور اکسیژن را پیدا کنید. برای این کار باید دنبال قطعه‌ای بگردید که شبیه شمع یه نظر می‌رسد و از لوله اگزوز بیرون زدن است. این قطعه دارای یک رابط الکتریکی است که به آن متصل است. ۲- اتصال الکتریکی را قطع کنید. یک پیچ‌گوشتی دو سو را در محل اتصال سوکت‌ها فشار بدهید و آن‌ها را از هم جدا کنید. ۳- با استفاده از آچار تخت سنسور اکسیژن را باز و آن را از اگزوز جدا کنید. بیشتر سنسورهایاکسیژن با آچار تخت ۷ یا ۸ باز می‌شوند. ۴- سنسور اکسیژن جدید را با سنسور کار کرده مقایسه کنید. اگر سنسور جدید سوکت ندارد و فقط به همراه سیم ارائه شده است، باید کار کوچکی انجام بدهید: سوکت قدیمی را از سنسور کارکرده جدا کنید. سر سیم‌ها‌ را لخت کنید و با استفاده از ترمینال برق آن را به سنسور جدید وصل کنید. اتصالات را با استفاده از چسب برق بپوشانید. ۵- سنسور جدید را سر جایش قرار بدهید و با استفاده از آچار تخت آن را سفت کنید. سنسور را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. سنسور را بیش از حد سفت نکنید چون ممکن است سیم‌ها قطع بشوند. ۶- -اتصال الکترونیکی را بر قرار کنید. ۷- سوئیچ را باز کنید ولی خودرو را روشن نکنید. از اسکنر عیب‌یاب یا دستگاه دیاگ استفاده کنید تا بتوانید کد سنسور را از روی کامپیوتر خودرو پاک کند. ۸- خودرو را روشن کنید. بلافاصله تفاوت را احساس خواهید کرد.

کالا های مرتبط