ماسک دور چشم اینگرید میه مدل PERLE DE CAVIAR حجم ۱۵ میلی لیتر

معرفی محصول ماسک شاداب کننده دورچشم اینگرید میه مدل PERLE DE CAVIAR با ساختاری ژل ‌مانند ضمن خاصیت شاداب کنندگی […]

معرفی محصول

ماسک شاداب کننده دورچشم اینگرید میه مدل PERLE DE CAVIAR با ساختاری ژل ‌مانند ضمن خاصیت شاداب کنندگی و برطرف کردن خستگی، پف و تیرگی دور چشم را از بین می‌برد. خاویار موجود در ماسک شاداب کننده دور چشم اینگرید میه خاصیت احیاکننده و ضد چروک داشته و مواد اولیه منحصربه‌فرد و طبیعی چون کمپلکس یونجه سیاه، بادام شیرین، گل ختمی و بذر کتان ضمن افزایش گردش خون مویرگی به‌عنوان آنتی‌اکسیدان عمل کرده و پف دور چشم را از بین می‌برد.

جزئیات محصول

راهنمای استفاده

برای استفاده روزانه مقدار کمی از محصول برای هر چشم کافیست.ماسک را به آرامی روی پوست دو چشم با ضربات ملایم سرانگشت پخش نمایید. به عنوان ماسک با اثربخشی فوی:کمی از ماسک روی پوست دورچشم استفاده نمایید.به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبرکنید و سپس باقی مانده را از دورچشم پاک کنید.برای نتیجه بهتر محصول را داخل یخچال نگه دارید.

کشور مبدا برند

فرانسه

سایر مشخصات

از بین برنده نشانه های خستگی و آسیب های پوست غنی شده با ترکیبات مغذی و انرژی رسان احیا و بازسازی کننده پوست دور چشم برطرف کننده پف و تیرگی دور چشم حاوی عصاره خاویار با خاصیت ضد چروک و احیا کنندگی نرم کننده و آنتی اکسیدان قوی جلوگیری از بروز آسیب های ناشی از رادیکالهای آزاد افزایش گردش خون مویرگی و یکنواخت کننده رنگ پوست رطوبت رسان و نرمی کننده پوست افزایش شادابی و شفافیت پوست دور چشم حاوی کامفری با خاصیت نرم کنندگی و ضد التهابی خنک کننده و آرامش بخش پوست به واسطه کافور با اثر ضد خستگی فوری

شماره مجوز

۱۲۷۶۷۶۲۰۶۶۷۷۰۶۹۹

جنس محفظه

شیشه

نوع محفظه

پمپی

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

حجم

۱۵ میلی‌لیتر

کالا های مرتبط