ماسک صورت کریستال مدل گریپ فروت حجم 250 میلی لیتر

معرفی محصول ماسک صورت پوست حساس کریستال حاوی عصاره گریپ فوروت مناسب افرادی است که پوست حساس و ملتهبی دارند […]

معرفی محصول

ماسک صورت پوست حساس کریستال حاوی عصاره گریپ فوروت مناسب افرادی است که پوست حساس و ملتهبی دارند و نگران مراقبت از پوست خود هستند. این ماسک صورت حاوی خاک رس و عصاره گریپ فروت است و به خوبی به رفع التهابات و قرمزی پوستتان کمک می‌کند. این ماسک سرشار از عصاره گریپ فروت است. گریپ فروت سرشار از ویتامین ث و بتاکاراتون (ویتامین آ) است. ویتامین C، نقش بسیار مهمی در کلاژن‌سازی صورت دارد. همچنین ویتامین A برای آبرسانی منظم پوست، یک ضرورت است. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در ماسک صورت گریپ فروت …

جزئیات محصول

حجم

۲۵۰ میلی‌لیتر

راهنمای استفاده

ابتدا صورت را تمیز نموده و لایه نازکی از ماسک را بر روی پوست صورت اعمال نمایید. پیش از خشک شدن کامل ماسک بر روی پوست و زمانی که کمی خیس است آن را از روی پوست پاک نموده و پوست را با آب ولرم کاملا شست و شو دهید.

کشور مبدا برند

ایران

مشخصات ویژه

معطر

ترکیبات

بدون پارابن

سازگار با پوست‌های

حساس

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

مناسب برای

بانوان و آقایان

ویژگی‌ها

نرم کننده

میزان سازی چربی مو و پوست سر

مغذی

مرطوب کننده

مخصوص مناطق حساس

کاربرد

صورت و بدن

سایر توضیحات

ماسک‌های پوستی به واسطه دارا داشتن ترکیبات مغذی در خود، به پوست صورت شما کمک می‌کنند تا شفاف‌تر باشند و لایه سلول‌های مرده پوست شما به خوبی از سطح پوست شما پاکسازی شود. همچنین از خواص این ماسک‌ها این است که پوست صورت شما را آبرسانی می‌کند و مواد مغذی را به عمق لایه‌های پوستتان می‌رساند. این کار موجب بازسازی پوستتان شده و به خوبی منافذ پوستتان که با چشم قابل مشاهده نیستند را پاکسازی می‌کند.

کالا های مرتبط