مجموعه کرم سفت کننده و لیفتینگ شانل مدل Precision مجموعه 3 عددی

معرفی محصول پس از ده سال تحقیق برند chanel برای اولین بار یک کشف بزرگ و یک راه حل اساسی […]

معرفی محصول

پس از ده سال تحقیق برند chanel برای اولین بار یک کشف بزرگ و یک راه حل اساسی در زمینه مراقبت از زیبایی پوست منتشر کرد. کرم لیفتینگ صورت شنل معجزه ای از ترکیبات گیاهی می باشد. این کرم ها از گیاه آلفا آلفا تشکیل شده است که تاثیری مشابه با رتینول دارد. مانع از چروک و پیری پوست شده، روز به روز باعث‌ سفت تر شدن صورت شده و آن را نرم ‌و‌ درخشان می کند. کرم لیفتینگ صورت شنل Chanel بافت بسیار مخملی و دلنشین دارد و استفاده از این کرم لذت بخش می باشد. این کرم با عملکرد بالا دارای ساختاری …

جزئیات محصول

کاربرد

ضد چروک

کل صورت

سفت کننده

حجم

۵۰ میلی‌لیتر

راهنمای استفاده

محصول را با حرکت از وسط چانه به سمت بیرون صورت ماساژ دهید. همین کار را از زیر فک به سمت پایین گوش تکرار نمایید. سپس کرم را از بالای لب ها به سمت بالای گوش، از استخوان گونه به سمت گیجگاه و در نهایت از گوشه بیرونی ابروها به سمت محل رویش مو، روی پوست ماساژ دهید. همچنین کرم چشم را با نوک انگشتان مقداری به اندازه دانه برنج در کل ناحیه چشم ، از جمله پلک فوقانی بمالید. با حرکات دایره ای از گوشه داخلی چشم به ناحیه زیر چشم صاف شوید، سپس به پلک برگردید.

کشور مبدا برند

فرانسه

مشخصات ویژه

حاوی SPF

ترکیبات

بدون پارابن

جنس محفظه

کاسه‌ای

نوع محفظه

کاسه‌ای

سایر توضیحات

این مجموعه ۳ عددی شامل کرم های ضد چروک و لیفت تخصصی از لاین le lift کمپانی قدیمی و شناخته شده فرانسوی شانل میباشد که شامل یک کرم ضد چروک مخصوص شب با حجم ۵۰ میلی لیتر و یک کرم ضد چروک مخصوص روز با حجم ۵۰ میلی لیتر و یک کرم دور چشم با حجم ۱۵ میلی لیتر میباشد.

کالا های مرتبط