موم موبر زوم آپ مدل اسطوخودوس وزن 300 گرم

معرفی محصول موم گرانولی از نوع موم های سخت هستند یعنی بدون استفاده از پد می توان اپیلاسیون را انجام […]

معرفی محصول

موم گرانولی از نوع موم های سخت هستند یعنی بدون استفاده از پد می توان اپیلاسیون را انجام داد. موم گرانولی زوم آپ به صورت دانه های عدسی شکل می باشد و یک محصول ایده آل برای تمیز و شفاف کردن پوست می باشد. موم گرانولی برای نابودی ریشه موهای زائد از سطح بدن و پوست صورت مناسب بوده و موهای ضخیم را به راحتی و با قدرت زیاد، از بین می برد.موم گرانولی، علاوه بر اینکه می تواند برای فعالیت های حرفه ای و سالن های زیبایی و اپیلاسیون کارها مناسب باشد، برای استفاده های شخصی و در منازل نیز می ت …

جزئیات محصول

وزن

۳۰۰ گرم

نوع عصاره

اسطوخودوس

اقلام همراه

ندارد

ویژگی مواد

خاصیت ضد حساسیت

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

مناسب برای

بانوان

راهنمای استفاده

قبل از استفاده از موم، پوست خود را به خوبی تمیز و خشک کرده.و دقت کنید تا زخمی بر روی پوست نباشد. موم زوم آپ به دلیل ریز بودن نیاز به حرارت زیاد برای ذوب شدن ندارند، پوست را نمی سوزانند و برای پوست های حساس و کاغذی بسیار ایده ال و مناسب هستند. موم را گرم کرده تا موم از حالت نیمه جامد خود خارج شود و به حالت مایع درآید.با استفاده از چوب اپیلاسیون (آبسلانگ) موم را بر روی پوست،در جهت رشد مو‌ها قرار دهید. سپس پد را بر روی موم قرار داده و کمی ماساژ دهید (به مدت چند ثانیه) سپس پد را در خلاف جهت رشد مو‌ها از پوست جدا کنید.

سایر توضیحات

موم زوم آپ آبرسانی پوست را کامل می کند و مناسب همه نقاط حساس پوست می باشد. فراموش نکنید قبل از انجام کار اپیلاسیون، ابتدا مقداری از موم را روی ناحیه ای از پوست تست حرارت کنید. اگر می خواهید ردشد موها به تعویق بیافتد هر ۶ ساعت از قطره ضد رویش مو استفاده کنید تا رشد موها کاهش یافته و حالت کرکی پیدا کند.

کالا های مرتبط