موم موبر +کالیما مدل Silver وزن 320 گرم

معرفی محصول در موم طرح شکلات کالیما پلاس استفاده از مواد اولیه مرغوب و روزین ها و موم های طبیعی […]

معرفی محصول

در موم طرح شکلات کالیما پلاس استفاده از مواد اولیه مرغوب و روزین ها و موم های طبیعی و با کیفیت در فرمولاسیون این محصول تحریک پوست را به حداقل می رساند. موم زنبور عسل علاوه بر رطوبت رسانی، یک لایه محافظتی بر روی پوست ایجاد می کند. وجود ترکیبات گلیسیرین سبب نرمی و لطافت پوست می گردد. حضور اسید سیتریک درفرمولاسیون در هنگام استفاده باعث خارج شدن کامل موها از ریشه بدون تورم یا تحریک پوستی می شود. طراحی قالب های شکلاتی به دلیل مصرف به میزان مورد نیاز در هر بار استفاده از محصول می …

جزئیات محصول

وزن

۳۲۰ گرم

حجم

۳۲۰ میلی‌لیتر

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

مناسب برای

بانوان و آقایان

راهنمای استفاده

مقدار مورد نیاز را در هیتر مخصوص تا ۶۰ الى ۷۰ درجه سانتیگراد حرارت داده تا ذوب شود. مدت ۱۵ الى ۲۰ دقیقه منتظر بمانید تا دما به ۳۵ تا ۴۵ درجه سانتیگراد برسد. مقدار مناسبى از موم را بوسیله کاردك در جهت رویش موها روى پوست بمالید و پس از سرد شدن بدون نیاز به پد در خلاف جهت رویش موها بکشید.

سایر توضیحات

قبل از اپیلاسیون پوست را از باقیمانده هرگونه لوسیون و یا عرق کاملا پاک نمایید. اپیلاسیون روی پوست خشک و کاملا تمیز انجام شود. این نوع موم ضخیم ترروی پوست قرار می گیرد و جدا نمودن آن از سطح پوست راحت تر می باشد. این فرمولاسیون دوست پوست شماست و باعث تورم و تحریک نمی گردد. موم شکلاتی قادر است به کوچکترین موها بچسبد و این باعث می شود موم در مقایسه با موم طبیعی رشد مو را برای مدت زمان طولانی به تعویق بیندازد. موم شکلات معمولاً پس از ۳-۴ هفته منجر به رشد مو می شود.

کالا های مرتبط