موم موبر +کالیما مدل Titanium وزن 100 گرم

معرفی محصول کالیما پلاس با استفاده از مواد اولیه مرغوب و روزین ها و موم های طبیعی و با کیفیت […]

معرفی محصول

کالیما پلاس با استفاده از مواد اولیه مرغوب و روزین ها و موم های طبیعی و با کیفیت در فرمولاسیون این محصول تحریک پوست را به حداقل می رساند. موم زنبور عسل علاوه بر رطوبت رسانی، یک لایه محافظتی بر روی پوست ایجاد می کند. وجود ترکیبات گلیسیرین سبب نرمی و لطافت پوست می گردد. روغن کانولا حاوی ویتامین E وK واسید های چرب بوده و سبب پخش ملایم و آسان ترکیب موم بر روی پوست می شود. روغن زیتون باعث ترمیم پوست های خشک و آسیب دیده می گردد.

جزئیات محصول

وزن

۱۰۰ گرم

حجم

۱۰۰ میلی‌لیتر

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

مناسب برای

بانوان و آقایان

راهنمای استفاده

خشاب را در هیتر مخصوص تا ۶۰ الى ۷۰ درجه و یا در آب در حال جوش حرارت داده تا ذوب شود. مدت ۱۵ الى ۲۰ دقیقه منتظر بمانید تا دما به ۴۵ تا ۵۵ درجه سانتیگراد برسد. درب محصول را جدا کرده و در جهت رویش موها روى پوست بمالید. یک قطعه پد تمیز را روى موم فشار داده سپس در خلاف جهت رویش موها بکشید.

سایر توضیحات

پس از اپیلاسیون از استعمال مواد حاوى الکل بر پوست خوددارى شود. تمیز کردن پوست پس از اپیلاسیون با روغن وکس و بدون آب انجام شود. از استفاده مجدد محصول در ناحیه اپیلاسیون شده خوددارى شود. پس از مصرف محصول، تا ۱۲ ساعت از شنا اجتناب شود. در صورت ابتلا به آفتاب سوختگى، زخم، تورم، اگزما، و تحت درمان بودن براى امراض پوستى از محصول استفاده ننمایید. دور از دسترس کودکان و در محل خشک و خنک با درب بسته نگهدارى شود. قبل از اپیلاسیون پوست را از باقیمانده هرگونه لوسیون و یا عرق کاملا پاک نمایید. اپیلاسیون روی پوست خشک و کاملا تمیز انجام شود.

کالا های مرتبط