وکس موبر ماهریس مدل عسل وزن ۴۰۰ گرم

معرفی محصول شمع اصلاح یا وکس یکی از بهترین و کاربردی ترین روشهای از بین بردن موهای زائد می باشددر […]

معرفی محصول

شمع اصلاح یا وکس یکی از بهترین و کاربردی ترین روشهای از بین بردن موهای زائد می باشددر این روش نیازی به استفاده از پد یا پارچه نمی باشد و به راحتی در منزل قابل استفاده می باشد. وکس ماهریس با نقطه  ذوب پایین و چسبندگی بالا ، هم قابلیت کندن موهای ضخیم و هم موهای کرکی را دارد.

جزئیات محصول

وزن

۴۰۰ گرم

نوع عصاره

عسل

اقلام همراه

مشخصات ویژه

دارای ویتامین

ویژگی مواد

خاصیت ضد حساسیت

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

مناسب برای

بانوان و آقایان

راهنمای استفاده

روش استفاده از وکس(شمع اصلاح) ماهریس – ابتدا ناحیه مورد نظر را با آب و صابون بشویید. – حتما قبل از اپیلاسیون  ناحیه مورد نظر را از هرگونه آلودگی و چربی پاک کنید. – وکس را گرم کنید برای گرم کردن موم میتوانید از دستگاه موم داغ کن، ماکرو ویو یا حتی ظرف آب جوش استفاده کنید. – پس از گرم کردن و رسیدن  به غلظت مناسب (مانند عسل) وکس  را با آبسلانک برداشته و روی قسمتی که موی زائد رشد کرده، در جهت رشد موها بمالید. – چند لحظه صبر کنید سپس وکس را در جهت خلاف رویش مو به سرعت بکشید. -بعد از اپیلاسیون با شمع اصلاح ، برای تمیزی و جلوگیری از التهاب پوست از روغن پاک کننده و یا روغن زیتون استفاده بفرمایید.

سایر توضیحات

شمع اصلاح به پد یا پارچه نیازی ندارد دارای خاصیت لایه برداری می باشد بعلت گرانولی بود مقدار مورد نیاز به راحتی جدا می‌شود با نقطه ذوب پایین برای پوستهای حساس نیز  مناسب می باشد

کالا های مرتبط