پودر موبر کازیوه مدل زرنیخ وزن 500 گرم

معرفی محصول پودر واجبی یا همان نوره کازیوه برای از بین بردن موهای زاید بدن استفاده می شود. این ماده […]

معرفی محصول

پودر واجبی یا همان نوره کازیوه برای از بین بردن موهای زاید بدن استفاده می شود. این ماده از ترکیب آهک و زرنیخ طلایی تشکیل شده است. نوره از زمان های بسیار قدیم وجود داشته است و احادیثی هم از ائمه معصومین درباره استفاده از نوره و فواید آن روایت شده است. در موقع استفاده بدن باید خشک باشد . نوره را در یک ظرفی ریخته و مقداری آب گرم نه سرد باشد نه داغ ، بر روی آن ریخته و ماده ای خمیری شکل به دست می آوریم. توجه کنید که این خمیر نه آنقدر سفت باشد که مالیدن آن سخت شود و شل باشد که بر ر …

جزئیات محصول

وزن

۵۰۰ گرم

تعداد

۱

اقلام همراه

بطری پت بهداشتی درب دار حاوی ۵۰۰ گرم پودر موبر زرنیخ طلایی کازیوه بدون گوگرد قابل استفاده در چند نوبت

مشخصات ویژه

مناسب برای سالن زیبایی

ترکیبات

بدون عصاره

مناسب برای

بانوان و آقایان

راهنمای استفاده

در موقع استفاده بدن باید خشک باشد . نوره را در یک ظرفی ریخته و مقداری آب گرم نه سرد باشد نه داغ ، بر روی آن ریخته و ماده ای خمیری شکل به دست می آوریم. توجه کنید که این خمیر نه آنقدر سفت باشد که مالیدن آن سخت شود و شل باشد که بر روی ناحیه مورد نظر قرار نگیرد و یک حالت معمولی داشته باشد. سپس این خمیر را بر روی پوست می مالیم . پس از اتمام کار ، حدود مدت ۳ الی ۵ دقیقه صبر می کنیم و سپس محل های مورد نظافت را با آب خالی می شوئیم. توجه : برای افراد حساس قبل از استفاده از نوره ، طبق فرمایش حضرت امام رضا (ع) میتوان نواحی مورد نظر را با آب سرد بشوئیم تا منافذ پوستی باز نشوند .

سایر توضیحات

هنگام استفاده از نوره دستکش دست کنید تا دست ها و ناخن ها نسوزد. نوره را تا جایی با آب داغ مخلوط کنید که خمیر مانند شود و شل نشود. برای استفاده از نوره بهتر است بدن و ظرف استفاده از نوره خشک باشد. معمولا نیاز نسیت بیشتر از ۵ دقیقه نوره روی بدن بماند. جوش زدن و قرمز شدن پوست بعد از نوره طبیعی است. نوره خواص زیادی در طب سنتی دارد و به دلیل وجود سه ماده حیاتی از جمله آرسنیک، آهک و گوگرد که در نوره یافت می شود ضد سرطان است و در شیمی درمانی های امروزی از آن استفاده می کنند. خواص نوره در طب سنتی عبارتند از : ضد سرطان ۱۰۰ درصد طبیعی درمان کم خونی لطیف و شاداب کننده پوست درمان بواسیر درمان لک های برص جلوگیری از ایجاد موی زیر پوستی از بین برنده قارچ پوست درمان لاغری شدید درمان درد مفاصل درمان جوش صورت درمان سیاهی سر زانو درمان ترک پاشنه درمان عفونت رحم درمان سودا نور چشم را زیاد می کند پیشگیری از سرطان سینه ازدیاد دهنده شحم کلیه تقویت نیروی جنسی بدون گوگرد توجه شود: بعد از استفاده حتما درب بطری بسته شود.

کالا های مرتبط