پودر موبر گلاریس مدل 001 وزن 50 گرم مجموعه 12 عددی

معرفی محصول پودر موبر ، خاصیت تمیز کنندگی و ضد عفونی کنندگی است و باعث می شود موهای کل اعضای […]

معرفی محصول

پودر موبر ، خاصیت تمیز کنندگی و ضد عفونی کنندگی است و باعث می شود موهای کل اعضای بدن با آن رفع شود. یکی از فواید پودر موبر رفع موهای زاید است. یکی دیگر از فواید پودر موبر کم شدن موهای بدن است . از دیگر خواص پودر موبر می توان به خاصیت لایه برداری وسفید کنندگی پوست اشاره کرد. طرز استفاده از پودر موبر: – بدن برای استفاده از موبر باید خشک باشد. – برای خمیر کردن این پودر از آب نسبتا داغ استفاده شود. – کافیست آرام آرام به پودرتان آب اضافه کنید تا خمیری نسبتا غلیظ تهیه شود. مانند ح …

جزئیات محصول

وزن

۶۰۰ گرم

تعداد

۱۲

نوع عصاره

سدر، صبر زرد، گل همیشه بهار، بابونه

اقلام همراه

کاردک و ظرف پلاستیکی

مشخصات ویژه

مناسب برای سالن زیبایی

ویژگی مواد

خاصیت ضد حساسیت

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

مناسب برای

بانوان و آقایان

راهنمای استفاده

۱: بدن برای استفاده از موبر باید خشک باشد. ۲: برای خمیر کردن این پودر از آب نسبتا داغ استفاده شود. : کافیست آرام آرام به پودرتان آب اضافه کنید تا خمیری نسبتا غلیظ تهیه شود. ۴: مانند حنا که به سر میمالیم. نباید خمیر شل باشد و بقولی شر بگیرد و اویزان شود. ۵:هر چه غلیظ تر بهتر. البته در حدی هم غلیظ نباشد که خاصیت چسبندگی اش کم باشد. ۶: وقتی خمیر درست شد ان را به قسمت های مو دار مثل زیر بغل , دست ها بمالید . باید یک لایه نازک به تمام پوست بمالید و جایی خالی نماند، همچنین اگر رقیق باشد فایده ندارد. ۷: حدود ۵-۱۰ دقیقه باید صبر کنید. ۸: برای فهمیدن زمان برداشتن ان کافیست هر چند دقیقه یکبار یک سانت از موها را با کاردک بکشید اگر دیدید که موها کامل کنده نمی شود باز کمی صبر کنید.

سایر توضیحات

پودر موبر گیاهی گلاریس با استفاده از ترکیبات معطر گیاهی در ساخت آن باعث می شود نسبت به محصولات سنتی بوی کمتری ایجاد نماید و بدون ایجاد حساسیت بوده که از مزایای بسیار مهم آن بشمار می آید. قبل از استفاده از خمیر موبر مقدار کمی از آن را در موضع مورد نظر استفاده کنید تا از عدم حساسیت بدن به آن اطمینان حاصل فرمائید. دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

کالا های مرتبط