ژل ضد چروک سودا مدل Cucumber حجم 250 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

معرفی محصول علائم پیری بعد از صورت در پوست گردن و دکلته (سرشانه و بالای سینه) نمایان می شود و […]

معرفی محصول

علائم پیری بعد از صورت در پوست گردن و دکلته (سرشانه و بالای سینه) نمایان می شود و برای جلوگیری از این امر باید دست جنبانید ،ژل ضد چروک خیار سودا با جلوگیری از افتادگی پوست صورت ،گردن و دکلته باعث کنترل، پیشگیری از پیری و افتادگی پوست می شود. آبرسانی ،جوانسازی و بهبود قوام پوست خود را با استفاده مداوم از این محصول خواهید دید.ژل ضد چروک سودا حاوی عصاره خیار جهت کاهش چروک های سطحی و آبرسانی به پوست میباشد. این محصول مناسب برای استفاده آقایان و خانم ها بوده و با انواع پوست سازگار …

جزئیات محصول

راهنمای استفاده

پس از شستشوی کامل و با دقت پوست، صورت خود را خشک نمایید.سپس ژل را با دقت و به آرامی روی پوست پخش کنید به طوری که تمام منافذ پوست را پوشانده و پر نماید. تا جذب شدن کامل ژل توسط پوست منتظر بمانید.

کشور مبدا برند

ایران

سایر مشخصات

مناسب برای پوست های دارای چروک سفت کننده پوست صورت و گردن درمان منافذ باز پوست صورت ضد چروک قوی جوان کننده پوست شاداب کننده پوست رفع التهاب پوست حاوی عصاره خیار ،کافئین ،چای سبز دور از دسترس کودکان نگه داری شود. دور از نور خورشید و در جای خشک و خنک نگهداری شود. مناسب برای استفاده آقایان و خانم ها مناسب برای انواع پوست این محصول شامل دو عدد ژل ضد چروک سودا مدل خیار میباشد.

شماره مجوز

۵۶/۲۰۶۹۵

جنس محفظه

پلاستیک

نوع محفظه

در دار

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

حجم

۲۵۰ میلی‌لیتر

کالا های مرتبط