کرم آبرسان سودا مدل ویتامین C حجم 500 میلی لیتر به همراه ژل آبرسان مدل لیفتینگ بامبو حجم 250 میلی لیتر

معرفی محصول آیا فقط برای سرماخوردگی، ویتامین c مصرف می‌کنید؟ در این صورت قطعا خواص معجزه آسا و بی‌نظیر ویتامین […]

معرفی محصول

آیا فقط برای سرماخوردگی، ویتامین c مصرف می‌کنید؟ در این صورت قطعا خواص معجزه آسا و بی‌نظیر ویتامین c را در بازسازی و جوان ماندن پوست نشنیده‌اید! این ویتامین علاوه بر تاثیر در ایجاد سلول‌های جدید و لطافت پوست، قاتل لک‌هایی است که در کمین پوست شماست.‌ کرم آبرسان دست و صورتِ سودا غنی از ویتامین c که یک محصول ایرانیِ فوق العاده برای سلامت انواع پوست‌هاست باعث نفوذ ویتامین C به لایه‌های زیرین پوست می‌شود. ویتامین C می‌تواند با جلوگیری از تجزیه‌ی کلاژن به کاهش چین و چروک پوست کمک …

جزئیات محصول

حجم

۲۵۰ میلی‌لیتر

راهنمای استفاده

پس از شستشوی کامل و با دقت پوست، صورت خود را خشک نمایید.سپس ژل را با دقت و به آرامی روی پوست پخش کنید به طوری که تمام منافذ پوست را پوشانده و پر نماید. تا جذب شدن کامل ژل توسط پوست منتظر بمانید. به مقدار لازم از کرم برداشته، بر روی پوست خود بمالید و تا جذب شدن کامل آن صبر کنید.

کشور مبدا برند

ایران

سایر مشخصات

جذب فوق سریع و آبرسانی عالی

شماره مجوز

۵۶/۱۸۱۰۶ – ۵۶/۲۶۱۸۷

نوع عصاره

ویتامین C و بامبو

ترکیبات

دارای گلیسیرین

سازگار با پوست‌های

انواع پوست

جنس محفظه

پلاستیک

نوع محفظه

در دار

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

ویتامین‌های موجود

C

سایر توضیحات

کرم آبرسان و مرطوب کننده ویتامین C: – مهار کننده آنزیم تولیدکننده رنگدانه و لک پوستی – کمک به بازسازی و جوان سازی پوست – کمک به ایجاد سلول‌های جدید و لطافت پوست – قاتل لک‌ های پوستی – آبرسان دست و صورتِ – غنی از ویتامین C – حاوی گلیسرین وازلین – ساخت ایران – نفوذ ویتامین C به لایه‌های زیرین پوست – جلوگیری از تجزیه‌ی کلاژن – کاهش چین و چروک – از بین برنده رادیکال‌های آزاد است – روشن کننده و مرطوب کنندگه – به ارمغان آورنده شادابی ، طراوت و تقویت پوست ژل ابرسان و آنتی ایج بامبو: مناسب برای پوست های دارای چروک ضد چروک قوی جوان کننده پوست شاداب کننده پوست خاصیت نرم کنندگی و آبرسانی رفع التهاب پوست حاوی عصاره بامبو ،کافئین ،چای سبز میزان ناچیز پارابن در این محصول هیچ ضرری برای پوست ندارد. مناسب برای استفاده آقایان و خانم ها مناسب برای انواع پوست حاوی کلاژن دور از دسترس کودکان نگه داری شود. دور از نور خورشید و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

کالا های مرتبط