کرم آبرسان سودا مدل ویتامین E حجم 500 میلی لیتر به همراه ژل آبرسان مدل لیفتینگ بامبو حجم 250 میلی لیتر

معرفی محصول ژل آبرسان و لیفتینگ سودا این امکان را به شما می دهد تا پوستی شفاف و شاداب داشته […]

معرفی محصول

ژل آبرسان و لیفتینگ سودا این امکان را به شما می دهد تا پوستی شفاف و شاداب داشته باشید. این گیاه خواص ضد التهابی داشته و سبب حفظ رطوبت پوست می‌شود. استفاده در فصل تابستان جلوگیری و یا درمان آفتاب سوختگی و استفاده در فصل زمستان جلوگیری از خشکی پوست را برایتان به همراه دارد و از افتادگی پوست پیشگیری می‌کند. عصاره نعنا، عصاره اکالیپتوس، عصاره آلوئه ورا و عصاره رزماری از ترکیبات موجود در این ژل هستند.ژل ضد چروک سودا با عصاره فوق العاده بامبو می تواند چین و چروک های پوست شما را برط …

جزئیات محصول

حجم

۲۵۰ میلی‌لیتر

راهنمای استفاده

پس از شستشوی کامل و با دقت پوست، صورت خود را خشک نمایید.سپس ژل را با دقت و به آرامی روی پوست پخش کنید به طوری که تمام منافذ پوست را پوشانده و پر نماید. تا جذب شدن کامل ژل توسط پوست منتظر بمانید. به مقدار لازم از کرم برداشته، بر روی پوست خود بمالید و تا جذب شدن کامل آن صبر کنید.

کشور مبدا برند

ایران

سایر مشخصات

جذب فوق سریع و آبرسانی عالی

شماره مجوز

۵۶/۱۸۱۰۶ – ۵۶/۲۶۱۸۷

نوع عصاره

بامبو و ویتامین e

ترکیبات

دارای گلیسیرین

سازگار با پوست‌های

انواع پوست

جنس محفظه

پلاستیک

نوع محفظه

در دار

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

ویتامین‌های موجود

E

سایر توضیحات

کرم آبرسان و مرطوب کننده ویتامین E: – آبرسان دست و صورت – حاوی گلیسرین وازلین – مقابله با چین و چروک – مبارزه با رادیکال های آزاد – غنی از ويتامين E – غنی از آنتی اکسیدان ها – تحریک کلاژن سازی – درخشان کننده، مرطوب کننده و لطافت بخش – تقویت کننده خاصیت کشسانی پوست – مانعی در برابر بروز نشانه های پیری و افزایش چین و چروک و افتادگی در چهره و بدن ژل ابرسان و آنتی ایج بامبو: مناسب برای پوست های دارای چروک ضد چروک قوی جوان کننده پوست شاداب کننده پوست خاصیت نرم کنندگی و آبرسانی رفع التهاب پوست حاوی عصاره بامبو ،کافئین ،چای سبز میزان ناچیز پارابن در این محصول هیچ ضرری برای پوست ندارد. مناسب برای استفاده آقایان و خانم ها مناسب برای انواع پوست حاوی کلاژن دور از دسترس کودکان نگه داری شود. دور از نور خورشید و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

کالا های مرتبط