کرم پودر روزیا مدل Oid_Ar0010 شماره 210 حجم 35 میلی لیتر

معرفی محصول کرم پودرهای رزیا به علت دارا بودن spf درمقابل نور خورشید از پوست شما محافظت می کند. همچنین […]

معرفی محصول

کرم پودرهای رزیا به علت دارا بودن spf درمقابل نور خورشید از پوست شما محافظت می کند. همچنین به علت پوشش دهی خوبی که دارد پوست شما را یکنواخت می کند . ماندگاری کرم پودر رزیا بالا و کاور دهی و پوشش فوق العاده ای دارد و فاقد پارابن و چربی است. استفاده از آن به افرادی که پوست های چرب و مستعد جوش دارند توصیه می شود . رنگبندی این کرم بسیار متنوع و زیبا است شما می توانید باانتخاب کرم پودر رزیا و پنکک رزیا پوستی صاف و یکنواخت درتمام طول روز داشته باشید.

جزئیات محصول

حجم

۳۵ میلی‌لیتر

راهنمای استفاده

ابتدا نقطه هایی از کرم پودر را روی چانه ، پیشانی ، گونه ها و نوک بینیتان بزنید . درمرحله بعد با یک برس مخصوص کرم پودر یا از نوک انگشتتان برای زدن کرم پودر استفاده کنید . مطمئن شوید که خوب و یکدست آن را پخش کرده اید.

شماره رنگ

۲۱۰

میزان SPF

۱۵

مشخصات ویژه

حاوی SPF

جنس محفظه

پلاستیک

نوع محفظه

تیوپی

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

ویژگی‌ها

ضد پیری

ضد آب

مناسب برای رنگ پوست

متوسط

گندمی

سایر توضیحات

کرم پودر رزیا لک‌های بزرگ و زیاد، کک و مک، آکنه و جوش را می‌پوشاند و علاوه بر آن برای کاور کردن قرمزی، چین و چروک و خطوط صورت نیز مناسب است. با پوشش یک‌دست و طبیعی به پوست ظاهری شاداب و باطراوت می‌بخشد، به ویژه زمانی که آثار بی‌خوابی، خستگی و بیماری در چهره مشخص است. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که صورت و چانه گردی دارید و همیشه دوست داشتید که شبیه به مدل‌های مطرح دنیا، صورت استخوانی داشته باشید، با چند حرکت ساده و استفاده از این کرم پودر می‌توانید به آرزوی خود دست پیدا کنید. فرم دادن به بینی و باریک کردن بینی یکی دیگر از فواید کرم پودر برای صورت است. پوشاندن سیاهی چشم را هم می‌توان از فواید کرم پودر برای صورت دانست. یکی از کاربردها و فواید کرم پودر برای صورت برجسته‌تر نشان دادن گونه‌ها بدون جراحی و تزریق است. شاید جالب باشد بدانید که باریک کردن گردن بااستفاده از کرم پودر ممکن است و یکی از فواید کرم پودر برای صورت است که کمتر شناخته شده است.

کالا های مرتبط