کرم ژل مرطوب کننده آنژسل مدل آکوا حجم 40 میلی لیتر

معرفی محصول کرم ژل آبرسان آنژسل با افزایش آب درون سلولی، باعث آبرسانی مناسب به پوست و پیشگیری از دهیدراته […]

معرفی محصول

کرم ژل آبرسان آنژسل با افزایش آب درون سلولی، باعث آبرسانی مناسب به پوست و پیشگیری از دهیدراته شدن آن میگردد. در نتیجه خطوط ناشی از کم آبی پوست محو شده و ظاهر پوست بهبود می‌یابد. عملکرد اختصاصی این محصول باعث بازسازی و تامین رطوبت از دست رفته پوست شده و رطوبت پوست را برای مدت طولانی حفظ می‌کند. علائم خشکی پوست مانند قرمزی، التهاب، کشیدگی، خارش و پوسته ریزی را نیز از بین می‌برد. ژل کرم فوق العاده سبک که با آبرسانی بسیار قوی، قابلیت ارتجاعی و نرمی را به پوست باز می‌گرداند.

جزئیات محصول

حجم

۴۰ میلی‌لیتر

وزن

۴۵ گرم

کشور مبدا برند

ایران

سایر مشخصات

کمک به رفع خشکی خارش زبری پوست محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد بازسازی و ترمیم و تقویت لایه های زیرین پوست -کنترل کننده التهاب -جلوگیری از تبخیر سطحی آب پوست

شماره مجوز

۷۵۷۷/ظ/۵۶

مشخصات ویژه

دارای ویتامین

ترکیبات

بدون پارابن

سازگار با پوست‌های

انواع پوست

جنس محفظه

پلاستیک

نوع محفظه

تیوپی

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

ویتامین‌های موجود

E

سایر توضیحات

روغن آرگان ترمیم کننده پوست و سرشار از آنتی اکسیدان های مناسب و اسیدهای چرب ضروری . ساپونین افزایش رطوبت پوست و کمک به کشسانی، درخشندگی و سفتی پوست . ویتامین E مرطوب کننده، آنتی اکسیدان قوی و برطرف کننده لک . هیالورونیک اسید مرطوب کننده و آبرسان قوی، پرکننده فواصل بین سلولی و حفظ آب موجود در پوست، بهبود دهنده انعطاف پذیری پوست، کمک به ترمیم کلاژن و الاستین برای کاهش و بهبودی چروک ها . ویتامین B۵ و مواد معدنی افزایش مقاومت پوست در برابر رادیکالهای آزاد و تعویق پیری پوست . فیکوسیانین التیام بخش ، محافظ کننده پوست در برابر عوامل محیطی . جلبک اسپیرولینا حفظ رطوبت پوست با تقویت سد محافظتی طبیعی ، ترمیم کننده و کاهش استرس پوستی .

کالا های مرتبط